Det er nå gjort en forenkling av registreringsprosessen og fjernet informasjon som adresse, postnummer og sted. Dette gjelder også for eksisterende medlemmer.
Registreringen vil nå kun bestå av 3 trinn.
Vilkår og regler i appen er oppdatert for å tydeliggjøre hvordan personlig informasjon håndteres og hvilke rettigheter medlemmene har. Alle medlemmer har fått mail angående dette.
Nye vilkår og regler må godkjennes av medlemmet ved neste innlogging i appen.
Ved betaling med bankkort har vi endret koden som blir sendt til kundens mobil fra 8 siffer til 4 siffer.
Det er også gjort endringer i Driver login.
Hvor du tidligere hadde mulighet til å se kundenes navn vil du nå bare se kundens ID-nummer. Dette nummeret har kunden også tilgjengelig under sin profil i appen slik at dere lettere finner kunden ved tilbakebetaling av bonuser etc.
Support har også alle ID-nummer tilgjengelig så kontakt oss om dere trenger hjelp på 51828300.